Archiwum dla Kwiecień, 2004

wiersz!

W świetle nocy budzisz mnie
Niczym wampir spragniony krwi wstaje
I wyruszam znów na łowy
Szukam cię – co noc z większym bólem głowy
Lecz ciebie nie ma – nie ma cię
Znów sam w sobie gubię się
W mroku nocy – powracam do swej nory
By ukoić rany w śnie – lecz w nim zmory!

Prosze o cisze ja przemawiam :D

Dobra zaczne moze od teog ze jestem chory i jak nie wiem co nie nawidze chorowac i jezeli ktokolwiek mnie kiedykolwiek czyms zarazi to go zabije ;D

Po drugie co moze bedzie dla niektórych dziwne (a moze nie :P)to ostatnio odwaliło mi cos ;P i dzis obok tego znaczka hip hop powinno dzuymi literami pisac LINKIN PARK :D Bo wiecie od 4 a moze 5 dni cos mi walło w dekiel i zacozłem teog słuchac ;p a poza tym jeszcze Creed-a 3 dors down i paru innych zapomnianych gitarowych brzmien ;P
Jak na muj muzg to dosc duza zmiana klimatu ;P zapowiadam że z hh nie skonczyłem ;D bo ta muzyka jest nie uleczalna :)(jak spiewał kiedys lyroy)
Kto raz sie zakocha nie odejdzie nigdy :P ale na czas obecny nie wiem na jak długo przedkładam na pierwsze miejsce jakies ostrzejsze brzmienia ;P ( oczywisice nie za ostre bo po np Slipknocie muzg mi sie gotuje :P)

a teraz czemu tak sie stało :D że mnie ta muzyka zafascynowala ;P – oturz od jakiegos czasu mam zajebisty humor ;D i pomyslalem że posłucham sobie jakiejs muzy ktora wyzwal we mnie energie ;D
a to zapewnia gitara elektryczna ;D
przynajmniej tka mi sie wydaje mozecie sie nie zgadzac ;p
dobra bede konczył bo jestem chory i musze lezec :P
pozdrawiam wszystkich

horoskopy ;p

hym wiecie co ;d ale mnie zajebista sytłacja spotkala ;D
gadam sobie z jakas dziewczyna przez smski ;p i pytam sie jej czy wierzy w horoskopy :p ona mi mówi że tak troche ;p ja mówie że tez no i mówi że czyta kurat swój gdzies na telegazecie ;p no to ja czas na wp.pl i horoskopa se czytam ;D i pisze żebym uwarzał na słowa które wypowiadam bo moje gadulstwo sprawi że kogos moge obrazic :P oczywsice olałem to tak połowicznie ;D i wiecie co ;d
dzis przypadkiem obrazilem ta dziewczyne :D aaaaaaaaaaa hahaha ostry jestem ;p ale sprowokowala mnie ;D hehe nie bede pisał jak to zorbiła bo to w sumie nie warzne ;P ale przeraziło mnie ot ze sioe sprawdził horoskop :D aaaaaa
siwat jest chory :P

to mnie pocieszyli !!

hym no dzis dnia 20 kwietnia byłem na komisji wojskowej !!
z pełnym przekonaniem ze nic mi kurwa nie jest i że dostane kategorie A , czekałem na swoja kolej !!
jakis konował mnie obsłuchał i doszedł do wniosku że cos mi w sercu szmera :( że moze to byc jakas wada zastawki !!:(
i zamiast kategori a dostłąem B12 – odroczenie na 12 miesiecy . W tym czasei mam zrobic sobei badania i leczyc sie !! HYm nie wiem co myslec moze jutro kipne :( hehe żartuje ;p ja jesem twarda gadzina nie tak łatwo mnie odesłac na tamten swiat ;d .
Pójde na jakeis badania i sie wszystkiego dowiem ! tlyko że tak troche głupio sie czuje z mysla ze moge miec chore serce :(
póki co nie bede pisał czarnych scenariuszy ;D tylko bede sie smiał dopuki bede mugł :P
pozdrawiam wszystkich !!

Kilka spraw ż życia !

Witam serdecznie wszystkie stworzenia :D jak zwykle na porzadku dziennnym porusze dis kilka spraw :P
1.Sprawa – postanowiłem że nie bede jaksi czas grał PristonTalebo mnie torche za mocno wciągło ;P
2. sprawa jest taka swieta sie skonczyły i zaczeła sie szkoła a że w majum ma praktyki i bedzie wielka laba na nauke to nauczyciele przechodza siebei i mecza nas klasówkami i pytaniem – szczególnie polonistka!!!
:p w sumie to jest tez jeden z powodów dla których zaistniała sprawa nr1 :D
3. Sprawa – pokłuciłem sie troche z moja cicha miłoscia ;P – heh w sumie to ona mnie woli jako przyjaciela :P a moze to i lepiej ! hym nie wiem
4 sprawa – wiem jzu co napisze na ten konkurs ;D przerobilem jeden z starszych wierszyków zamiescił bym go ale sie wstydze ;P zrobie to jak juz wygram :P( bo o przegranej nie powiem) w koncu jestem zodiakalnym lwem a one tak maja podobno :D
5 sprawa jest taka że mam cholernego lenia !! prosze pomużcie mi daj cie rade jak sie wziasc za siebie i zaczac sie uczyc !! jak to zorbic ;D
To by było na tyle chyba sie rozpisałem i mało kometów bedzie bo komu dizs chcesie czytac :( Pozdrawiam wszystkich :D papa

swieta swieta i co ??

a nic ;D

hehe
znalazłęm kiedys w sieci fajne stwierdzenie ;d ono chyba mnie odtyczy :P
Trudno jest żyć w nieszczęściu
Kiedy płacze się i szlocha,
Lecz jeszcze trudniej,
Jest żyć bez kogoś,
Kogo się kocha.

Wiosna za pasem :P szkoła sie powoli konczy a ja dalej SAM heh niejeden sie mnei pytał skad ta ksywka ?
wymysliłem ja bo czułem sie samotny w tłyumie ludzi ! dalej sie tak czuje hym
ktos powiedział o niej dosc fajnie ;P
Samotny
Atrakcyjny
Młodzieniec

nie wiem na ile te sówa mówia prawde :P ale co do pierwszego słwoa jestem zgodny reszte sprawdzcie sami :P

pozdrawiam – jak zwykle pisze cos o niczym :(

Mile zaskoczony:D

hym witam wszystkich zabąkanych ;p
ilosc komętarzy pod ostatnią notka mnie miło zakoczyła dziekuje wszytkim i mam nadzijez e tak bedzie czesciej ;P
Wogole w ostatnim czasie wzrosła ilosc odwiedzajacyhc za to tez dziekuje ;D

Zblizaja sie świeta ;d mam wolne i sie obijam :P
hym troche sie nudze ale moze sie cos wymysli !! mam nadzije ze pogoda bedzie ładna to na rówerku sobie pojerzdze :]

co do tego konkursu na wiersz to dalej nie wiem co zrobic :p najlepsze jest to że zadnem ój wiersz mi sie nie podoba :p i mam wrazenie ze jest do kitu :d hehe
Chyba sie wnerwie i wysle pierwszy z brzegu ;p

A z okazji swiat wielkanocnych chciałem wszystkim życzyc wszystkeigo dobrego, jajka smacznego i szczescia wielkiego :P no i wiele miłosci ;D
pozdrawiam i zachecam do odwiedzin tego dziwnego bloga :D

Cisza :D

hym sprawa nr 1 :D
znalałzem fjany tekst w internecie nie pamietam gdzie :”Czasami mam chwile, gdy życie wydaje mi się bez sensu – wtedy postanawiam żyć na złość reszcie lokalnej populacji Homo sapiens ;->.”
co o nim myslice ?? dobry sposub na zycie ;d podoba mi sie !!

Sprawa 2
Dziwi mnie troche to że w ostatnich kilku notkach jest po 3 kometarze :P macie jaks blokade ze wiecej jak 3 nie robicie czy co /?

Sprawa 3
chyba wezme udział w konkursie na wiersz :P temat wiersza dowolny styl dowolny :P cos dla mnie ;d
tylk ojeszcze nie wiem co by tu nabazgrac ma ktos pomysł na jakis dobry temat ??

sprawa 4
ostatni wiersz ;P

Wiersz dziś w smutku pisze
Zamykam słowa jakby w klisze
Jedno smutniejsze od drugiego
Każde wypowiada cos głębszego

W całości nic on nie znaczy
Każdy przeczyta odhaczy
Lecz gdy zrozumiesz słowa
Pojmie to i głowa

A ten wiersz o miłości
Napisany w złości
Wyraża uczuć wiele
A także moje cele

Gdy smutku nie rozumiesz
Nie czytaj nie pytaj
Swój cenny czas chwytaj
Bo się z skarpy zsuniesz

pozdrawiam i prosze okometarzyki ;P